Tukuma novada Izglītības pārvalde rūpējas par izglītību novadā.
Tā palīdz skolām, bērnudārziem, interešu un pieaugušo izglītībai.
Izglītības pārvalde darbojas pašvaldības izpilddirektora vadībā.
Tā nodrošina, lai skolas un bērnudārzi ievērotu likumus un noteikumus.
Tā palīdz skolām un skolotājiem gan ar metodēm, gan organizāciju.
Tā uzlabo izglītības kvalitāti novadā.
Sadarbojas ar valsts iestādēm un organizē eksāmenus, olimpiādes, skolēnu apbalvošanu.
Rūpējas par pedagogu tālākizglītību un bērnu tiesībām.
Kārto bērnu uzskaiti skolās un rindas uz bērnudārziem.
Licencē izglītības programmas.
Piedalās izglītības plānošanā novadā.
Izglītības pārvaldi vada vadītājs, kuru ieceļ izpilddirektors.
Vadītājs atbild par pārvaldes darbu, budžetu, dokumentiem un sadarbību ar skolām un iestādēm.
Kopsavilkums:
Tukuma novada Izglītības pārvalde nodrošina kvalitatīvu, pieejamu un drošu izglītību.
Tā palīdz skolām un bērnudārziem, atbalsta skolotājus, skolēnus un vecākus, plāno un uzrauga izglītības attīstību novadā.